måndag 19 juli 2010

Nu blommar det!

...och fjärilarna flyger omkring på kakorna! :D

Jag har för första gången prövat på, för mig, mer avancerad marsipandekoration.

...det är egentligen inget för mig, det känns som jag är tillbaka i lågstadiet och kladdar med vattenfärg ungefär.... Jag är rädd för att det ser ut ungefär så också... :) Jag är nog en "vanlig husmor", inte en konditor. Men kul är det förstås att lite försöka.

Här är några blommor och fjärilar som jag och en kompis gjorde här om kvällen.



4 kommentarer:

Kerstin sa...

oj va du kan, ser ju fint ut! duktig flicka!

Laura sa...

Jag tycker nog ändå att de är jättefina, speciellt fjärilarna och löven :)

Linda O Ida sa...

Va fina, är de inte kul? :-)

Linda sa...

Jo, visst var det kul, men tror inte jag har tålamod att göra såna ofta... Men TACK, om DU också säger att de är fina kan de ju inte vara helt fel! :D