fredag 23 september 2011

Dags att visa framfötterna!


...det tyckte jag och Kristians (= min bror) främsta Linda (= frun ) att han skulle göra. I ärlighetens namn tycker jag att han redan gör det, men månne han inte utmärker sig mera, om han utmärker framfötterna sina mera? Därför fick han av mig sockor till födelsedagen, och av frugan sin skor! Vi önskar honom ju all lycka och framgång, så vad bättre skulle man kunna ge till födelsedagen?

Lite bonusbilder; när Ellen hjälper sin gamle (hihi) far att öppna paket.



PS! Klänningen (bättre bild på ravelryEllen har på på bilden har mamma (min - Ellens farmor) stickat!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hahaha! :D

Dessutom var ju även ett annat tema "fortskaffningsmedel", om vi tänker på körkortet + sockor och skor. :)

Linda sa...

Vi vill helt klart att du fortsätter ta dig framåt här i livet! ;)

Kerstin sa...

hahahaa.... ni är så fiffiga, mina kära barn =o)
(även om ni ligger i lä när man tänker på hur fiffig Ellen är) "Pojasta polvi paranee" säger man väl på finska, dvs översatt ungefär att bättre för varje generation