onsdag 23 november 2011

4 år + 1 vecka


.... har jag och sambon bott tillsammans - hittills! :)

Det måste ju naturligtvis firas, vilket vi gjorde förra veckan när det var jämt 4 år. (Tja, fast vem vet vad vi hittar på ikväll? Kan knappast firas för ofta! - Aj nej, damn! Första hjälp-kurs! :s Ikväll firas det *inte*.)

En bättre orsak till lite vardagsfint kan jag inte tänka mig! Man behöv ju inte fira så mycket, naturligtvis, men det är ju så kul när man får orsak att tända ljus, äta något gott - och kanske dricka ett glas skumppa! :)

Jag lagade bananpaj (eller bananrutor som jag hellre skulle vilja kalla det) enligt ett recept av samarbete - ni hittar faktiskt hela deras matbilaga här på nätet, så ni kan bläddra och kika om så önskar.

Dagen till ära, bakade jag ju med "extra kärlek" (trots min irritation när denna "ingrediens" varje gång måste nämnas i alla svenska matprogram - daaaaa-aa liksom). Men ja menar, en sån här dag! :p  (Jag syftat till hjärtat på pajen, naturligtvis.)

Inga kommentarer: