fredag 30 december 2011

Puro-tävling avgjord!

Jag är inte den enda som har vinteraccessoarer stickade i Novita Puro - som förra inläggets Vinter-set de facto var stickat i trots att jag inte nämnde det! Det är det säkert många som har (trots att man försöker vara unik med unika mönster ibland), men gissa vem som klär allra bäst i en puro-mössa? Eller fram för allt - vem som är gladast i en puro-mössa?

Jo min glada guddotter Ellen så klart! Hon fick denna mössa på posten redan vid första snön (då när vi ännu trodde det skulle bli vinter - men kallt är det ju fortfarande av och till) och vinkade då så här glatt till faster via mobiltelefonen när pappa Kristian fotograferade! :)

Ellens mössa är stickad i ett drops-mönster, som finns gratis på nätet. Tyvärr tror jag att mössan kliade lite, så jag skickade snart ett nytt brev åt Ellen innehållande en tunn mössa att ha under luvan - som vad jag förstod var kul även som sådan. Ellen gillar ju mössor! :) Även fjolårets vintermössa är visst pop forfarande i år!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hahaha. Kanske inte den bästa bilden på mig men oh well, vad gör man inte för er. :)

Linda sa...

:D Du ser ju nog också glad ut! :) Uppskattas!
"Er" - mig och Ellen? ;)

Unknown sa...

Jadå. Glad är jag ju.

Just precis. Dig och Ellen. :)