söndag 15 april 2012

Linda-dagen


Idag har det firats Linda-dagen! 
Klart när det måste firas - det står ju i kalendern!

Jag har bakat - länkat i ett fantastiskt vårväder, och njutit av dagen! ...bortskämd med fina presenter har jag blivit också, fast det "bara" är namnsdag. Jag har bl.a. fått en recepttidning, och den underbart fina te-kannan ni ser på bilden. Jag är överlycklig över båda! :) Och så har jag ju program de närmsta dagarna också: många recept att prova på, och där emellan ska ja dricka té! Perfekt!


Liksom ifjol lagade jag cupcakes - den här gången smaksatta med jordnötssmör (recept finns i Flera Favoriter) - de som "blev över" ska jag bjuda på på jobbet imorgon har jag tänkt, liksom karamellrutorna. (...det är nämligen inte lönt att fira min födelsedag på jobbet, för ingen är på plats i skolan på sommaren! :p Så jag får fira nu istället.)

Inga kommentarer: