måndag 2 april 2012

Ny vecka; ny månad

...men det börjar bra! Igår var vi först på långpromenad i vårsolen för att höra på fågelkvittret...

... och när jag kom hem blev jag serverad en stärkande apelsinsallad! Supergott --- superenkelt:
Skala och skär 3 bananer och 2 apelsiner i mindre bitar. Blanda med ca 200g grynost. Ät och njut!

Sedan var det kalasdags:

...fast kakan är något av ett aprilskämt, för det var faktiskt 2 personer som delade på åren... :)
Själv åt jag inte av smörgåstårtan, utan fokuserade på dajmkakan. Den är såå god! (En gång i tiden var jag ung och dum, men som tur är lär man sig av sina misstag!) Jag vet att jag har fått receptet, och om jag inte hittar det så ska jag begära det på nytt, för mitt liv är ofullbordat innan jag bakat också den kakan! Det finns så mycket man ska hinna med... :)

Inga kommentarer: