fredag 25 maj 2012

Herman in da house!!


Nu när sommarlovet närmar sig har jag fått en "vän" av en kollega på jobbet - Herman! Visserligen äter jag väl upp den Herman redan innan sommarlovets början, men lyckligtvis lär han vara en hejare på att mångproducera sig, så jag kan ju alltid ha sällskap av hans efterkommande!

Vill ni också ha sällskap av Herman nu i sommar? Som ni kan läsa på instruktionerna ovan, så ska jag dela på honom nästa tisdag, så bor ni Raseborgs-trakten (så jag har möjlighet att hämta / ni har möjlighet att söka) så delar jag gärna med mig av honom! Kommentera här eller hör av er på annat vis bara! Han har t.o.m. åkat motorcykel så det är inga problem med transport! ;)

Själv tror jag att jag bakar ut honom först på torsdag, för på onsdag ska jag på Special-stickkväll med Stick-ti-Karis, så det kan bli lite tajt med tid! :)

Inga kommentarer: