lördag 7 juli 2012

När det är som trevligast...

...hinner man inte blogga, därav min frånvaro... (+ lite sommarflunssa - det är mindre trevligt....)


Jag har haft en liten "semester på semestern" och haft shoppingmaraton i dagarna tre! Vad kan man mera behöva än shopping, Åbo, trevligt sällskap, god mat, kall cider och konjaks-chokladbakelse? På riktigt!


Lite njutning här hemma också, lite fredagsfireri! Jag ska berätta mera om de goda nyheterna senare, don't worry! Mera än att sambon vann vin-lotteriet på jobbet sitt! ;)
Och som ni ser har jag, naturligtvis, mera stickningar på gång. Det ser ut som bara rådd nu (känns lite så emellan), men vi ska tro det blir bra! Rörigt med så många trådar bara... 


Imorse skulle vi fara på en cykeltur så här på lördagsmorgon, men hann inte riktigt undan regnet - dock undan det värsta! Så när vi väl kom in och duschat förtjänade vi något gott tyckte jag... Morots-tébröd (ur Flera Favoriter), (naturligtvis) och jordgubbar! Mums!

2 kommentarer:

Turid sa...

Jag har varit in och tittat på din blogg flera gånger och tycker den är mysig, men har inte tänkt på att jag skulle kommentera det:)) Blev mycket förtjust i din spets stickade tröja.
Turid

Linda sa...

Tack - det var roligt att höra! :)
Det är alltid kul när nya bloggläsare hittar hit! Det blir roligare att skriva när man vet att någon läser! :)