måndag 18 februari 2013

Stick och virk -lov

...för sportlov kan man ju inte kalla det. Än i alla fall - jag är en av de där "duktiga" lärarna som passar på att få flunssa när man är ledig för att det inte skall gå ut över elevernas lektionstid - jag hoppas att de uppskattar det! Trots att jag gärna hade motionerat mera när jag har tid också. Men menar trots allt inte att klaga, för jag är tacksam att jag iaf inte har 39 graders feber (*knack i trä*) som så många, och ändå har energi nog att handarbeta och pyssla hemma. (Tur är väl det, det står bl.a. målning av väggar på schemat för den här veckan angående huset, som ska vara gjort oberoende, och diverse andra viktigheter!)


De här projekten har jag på gång för tillfället. "En sak i taget" gäller inte med handarbeten....
Jag tänker inte säga vad det är, men ni får gärna gissa, det uppskattas! :)


Inga kommentarer: