onsdag 9 november 2016

Bananas

Jag har kanske "gått bananas" vad gäller att virka/sticka frukter och grönsaker nu (haha där fick jag väl till det [?] - ni har väl inte missat tidigare inlägg?), men vi fortsätter lite till...

Banan var en favorit när jag var liten, och äpplet verkar inte ha fallit långt från trädet. Vi gillar banan. Mosad, i bitar, virkad, riktig, uppblåst .... Ja, och vad gäller samlingen virkade frukter och grönsaker så verkar bananerna faktiskt höra till Filips favoriter. 


Än en gång är mönstret från drops, mönstret monkey business hittar ni HÄR. Tyckte det var skitkul att en banan dessutom är skalad. Jag använde igen restgarn från min väska i somras, dvs novita miami

Nu får det väl kanske ändå räcka med frukter och grönsaker.... Eller...? Vad saknas?

PS! På tal om uppblåst, så får jag en känsla av att hela världen gått bananas, speciellt USA. Jag följer med spänning och oro med valet, var Trump för tillfället leder.... Jag kan väl inte säga att jag i allmänhet följer mycket med politik, men med tanke på Trumps alla uttalanden tycker jag det är minst sagt skrämmande att han ser ut att bli en av världens mäktigaste människor.

Inga kommentarer: